استوری های اینستاگرام عملکرد بهتری نسبت به استوری های فیس بوک و دیگر مسنجرها دارد.

به این دلیل که اینستاگرام برنامه ای است که روی تصاویر تمرکز دارد. درست مثل Snapchat که ویژگی استوری از آن گرفته شده است.

استوری های اینستاگرام یک تاریخ انقضا ۲۴ ساعته دارند و در این دوره شما می‎توانید پاسخ به استوری ها دهید.

استثناهایی وجود دارد که در این مطلب در مورد آنها بحث خواهیم کرد ولی به صورت کلی به اکثر استوری ها می‎توان پاسخ داد. خبر جدید این است که می‎توانید با متن، عکس و فیلم هم به استوری‎ها پاسخ دهید.

پاسخ به استوری در اینستاگرام

 

برای پاسخ دادن به یک استوری در اینستاگرام باید آن را مشاهده کنید. برای مشاهده استوری‎ها روی تصویر کوچک حساب کاربری در بالای صفحه اصلی ضربه بزنید.

در پایین استوری یک جعبه ورود متن را مشاهده خواهید کرد. در کنار آن آیکون دوربین را می‎بینید. برای پاسخ دادن با متن، در کادر ورود متن، پیغامتان را تایپ کنید و روی send ضربه بزنید.

برای پاسخ دادن با یک عکس یا ویدیو، دکمه دوربین را لمس کنید.

شما می توانید یک عکس زنده بگیرید یا با بالا کشیدن صفحه، می توانید یک عکس از گالری خود برای ارسال انتخاب کنید. اگر عکس بگیرید، می توانید فیلترهای صورت را اعمال کنید.
همچنین قبل از ارسال آن می توانید استیکر روی عکس‎ها بگذارید.

 

پاسخ به استوری

 

نبودن تنظیمات پاسخ به استوری

 

ما در ابتدا اظهار داشتیم که برای پاسخ دادن به استوری‎ها در اینستاگرام استثنا وجود دارد. کاربرانی که استوری می‎گذارند تنظیماتی
در اختیار دارند که می‎توانند به کسانی که آن ها را فالو نکرده‎اند اجازه پاسخ دادن به استوری را ندهند.

اگر شما هنگام مشاهده‎ی یک استوری، جعبه متن ارسال پاسخ را رویت نکردید، بدین معنی است که صاحب استوری را فالو نکرده‎اید و اجازه پاسخ ندارید.

 

پاسخ به استوری

 

گزینه پاسخ استوری برای همه اکانت هایی که اجازه پاسخ دارند قابل مشاهده است. اگر میخواهید کسانی که به استوری شما می‎توانند پاسخ دهند را محدود کنید،
باید روی آیکون دوربین در بالای صفحه سمت چپ ضربه بزنید. سپس روی دکمه چرخ دنده در بالا سمت چپ ضربه بزنید. این کار شما را به طور مستقیم به صفحه تنظیمات استوری می برد.
در قسمت Allow Message Replies افرادی را که میخواهید به استوری شما اجازه پاسخ داشته باشند را انتخاب کنید. اگر میخواهید پاسخها را برای همه غیرفعال کنید، گزینه «Off» را در زیر این بخش انتخاب کنید.

این انتخاب مخاطب صرفا بر اساس مخاطب‎هایی است که دنبالشان میکنید. این راه برای جلوگیری از اسپم و همچنین آزار و اذیت بسیار مناسب است.

برای برند‎های بزرگ این تنها روش ساده برای فیلتر کردن سر و صدا است. همچنین موفقیت در بازاریابی برای تعامل با مشتریان بالقوه به چگونگی استفاده از این ویژگی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *