۵ دانستنی که هر کسب و کار و بازاریاب اینستاگرامی باید بداند

ایجاد یک کسب و کار موفق در اینستاگرام | بازاریابی اینستاگرام

دانستنی شماره ۱ : چگونه برند خود را با اینستاگرام بسازیم؟ : ۴ نکته آزمایش شده و واقعی

در این مقاله، چهار روش و ایده شگفت انگیز که  می توانید برای ساختن کسب و کار و نام تجاری خود در اینستاگرام استفاده کنید به شما معرفی خواهیم کرد . این ایده ها عبارتند از:

  1. تعداد فالورهای خود را، از طریق سایت های افزایش فالور اینستاگرام و یا روش های دیگر افزایش دهید.
  2. لیست ایمیلی را ایجاد کنید که در آن، فالور های شما به دنبال کنندگان پست های الکترونیکتان تبدیل شوند.
  3. محتوای قانع کننده و جذابی را ایجاد کنید که ارزش اشتراک گذاری برای دیگران داشته باشد.
  4. در نهایت ساخت صفحه ای با فالورهای فعال و تاثیرگذار

هر مورد از موارد بالا شامل انواع راهنمایی های اضافی است که هر کسب و کار می تواند در صفحه خود از آنها راهنمایی و استفاده کند.

دانستنی شماره ۲ : ۵ روش برای رشد اینستاگرام شما

گزارشی که از برندهای مختلف بدست آمده نشان میدهد اینستاگرام جذاب ترین شبکه اجتماعی میان کاربران این شرکت هاست. این دقیقا همان چیزی است که جس اکستروم “مدیر عامل شرکت و موسس Headbands of Hope” درحالی که دنبال کنندگان فیسبوک وی از فالورهای اینستاگرام او بیشتر هستند در مقاله خود توضیح می دهد.

جس اکستروم یک استراتژی فوق العاده را برای کسب و کار خود به وجود آورده است و در این مقاله او پنج راهنمایی خود را به اشتراک می گذارد.

  1. دسته بندی صفحه خود را روی “packaging and marketing materials” یا همان “بسته بندی و عناصر بازاریابی” قرار دهید.
  2. محصولات خود را به کسانی که در اینستاگرام نفوذ دارند و به قول معروف روی مخاطب تاثیر میگذارند!
  3. ارسال نظرات در پست های مخاطبین
  4. تگ کردن کاربران مختلف
  5. آوردن دلایلی که چرا کاربران شما را فالو کنند؟

دانستنی شماره ۳ : طراحی یک تبلیغات اینستاگرامی

هنگامی که در اینستاگرام حضور دارید، ممکن است بخواهید به محتوای تبلیغاتی خود نگاه کنید. براساس نظر جف بوللاس، یکی از مهمترین عناصر آگهی در اینستاگرام ، اطلاعات است.

در مقاله ی جف او هفت نکته را که شرکت ها در هنگام ساخت آگهی اینستاگرام خود باید در نظر داشته باشند را مورد بحث قرار می دهد. نکات عبارتند از:

ترتیب منظم در تبلیغات
تصمیم گیری در نقطه کانونی
ایجاد یک دیدگاه صمیمی

با لوگوی خود به کاربران بگویید که شما یک برند حرفه ای هستید
از قدرت رنگ و کنتراست استفاده کنید
توجه به انسجام و فشردگی تبلیغات
متن های ساده و عامیانه

دانستنی شماره ۴ : ۵ ابزار رایگان بررسی و آنالیز اینستاگرام شما

اکنون که می دانید چگونه مشخصات اینستاگرام خود را قرار داده و آگهی های زیبا را ایجاد می کنید، شما باید راهی برای پیگیری و مشاهده نتایج تلاش های خود داشته باشید. شما ممکن است بدانید که اینستاگرام تجزیه و تحلیل بومی و داخل برنامه ای ندارد. این به این معنی است که شما باید از یک ابزار ثالث برای پیگیری نتایج تلاشهای خود استفاده کنید، اما دانستن آنچه که کار می کند و کار نمی کند، در پایان به ارزش آن خواهد بود.

در این مقاله از پیت شوآر از “SEMGeeks” او پنج ابزار رایگان برای تجزیه و تحلیل اینستاگرم را معرفی می کند. این ابزارها عبارتند از:

  1. Iconosquare
  2. SimplyMeasured
  3. InstaFollow
  4. Union Metrics
  5. Crowdfire

با کلیک روی هر لینک بالا وارد سایت بررسی و آنالیز صفحه اینستاگرام شوید.
به یاد داشته باشید که ابزار تجزیه و تحلیل رایگان با برخی محدودیت ها وجود دارد، اما آنها می توانند مکان خوبی برای شروع باشند.

دانستنی شماره ۱۵ : ۱۵ ویژگی کمکی دیگر در اینستاگرام که جالب است بدانید

تمام افراد ریز ترفند های رسانه های اجتماعی را دوست دارند. این ترفندها در زمان ما صرفه جویی میکنند و چیزهای غیرممکن را ممکن میسازند.

این ۱۵ مورد ، مواردی هستند که شما را برای ایجاد هرچه بهتر یک کسب و کار قوی کمک میکنند و به عنوان “یار تعویضی” به شما می آیند.

  1. دریافت اعلانات برای پست های موردعلاقه خود
  2. مشاهده پست هایی که لایک کرده اید
  3. مشاهده پست هایی که کاربرانتان اخیرا لایک کرده اند یا در آنها کامنت گذاشته اند
  4. پست های تصادفی را در اکسپلولر گاها نگاه کنید
  5. سابقه جستجوی خود را پاک کنید
  6. فیلتر را دوباره آغاز و مواردی را که استفاده نمی کنید پنهان کنید
  7. از اینستاگرام به عنوان یک ویرایشگر عکس استفاده کنید (بدون نیاز به پست کردن هر چیزی)
  8. اضافه کردن چند خط به بیو و زیر پست ها به عنوان کپشن
  9. پنهان کردن عکسهایی که شما در آن تگ شده اید
  10. قبل از اینکه در نمایه تان نشان داده شود، تنظیمات خود را برای عکسهای تگ شده فعال کنید
  11. عکس ها و پست های بیهوده را پاک کنید
  12. عکسهای گرفته شده در مکانهای خاص را مرور کنید
  13. ترافیک صفحه تان را به یک وب سایت هدایت کنید
  14. مخفی کردن آگهی هایی که مرتبط نیستند
  15. عکس های خصوصی را به دوستان خود ارسال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *