۷ روش برای رشد سریع حساب شما در اینستاگرام

ترفند افزایش فالوور سریع | روش های بالا آوردن اینستاگرام

اینستاگرام پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰ ، حدود ۲۶٫۹ میلیون کاربر در ایالات متحده به آن اضافه شوند. این به مراتب بیشتر از فیس بوک، توییتر یا هر شبکه اجتماعی دیگری توسط کاربران دیده میشود. شبکه اجتماعی همچنین از پذیرش بالاتری در بین جوانان و افزایش درآمد آگهی های تبلیغاتی برخوردار است. این پلتفرم نیز دوران طلایی خود را دارد.

اگر به دنبال ایده هایی برای رشد حساب کاربری اینستاگرام خود هستید، وقت خود را در مسیر موفقیت کسانی که موفق شده اند، هدر ندهید. ۷ روش در این مطلب ذکر کرده ایم که میتوانید به کمک آن ها به سادگی خود را در اینستاگرام بالا بکشید.

 

ترفند اینستاگرام ۱ : از هشتگ های ممنوعه استفاده نکنید

بله ! اینستاگرام، لیست عظیمی از هشتگ ها را به طور مداوم مسدود و سانسور میکند. این لیست فعال و پویاست و بروزرسانی میشود، بنابراین کلمات جدید “غیرقابل پیش بینی” به آن اضافه می شوند. با این حال، جالب است بدانید این که حتی هشتگ های ساده ای مثل #petite یا #singlelife نیز ممنوع و سانسور شده است. این کار به این دلیل انجام میشود که تعداد بسیار کمی از تصاویر پورنوگرافی یا غیرقابل پذیرش به جریان های هشتگ ها نفوذ کرده و تیم اینستاگرام با این کار در حال تمیز کردن این برنامه از این عکس ها و فیلم هاست.

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که هشتگی که وارد کرده اید جزو هشتگ های ممنوعه هست یا خیز؟ ساده ترین راه برای مشخص کردن یک هشتگ ممنوعه این است که آن را در اینستاگرام جستجو کنید و بررسی کنید که آیا در پست های «بالا» و «اخیر» نشان داده شده است؟ اگر هشتگ به طور موقت معلق یا مسدود شده باشد، اینستاگرام تنها چند پست بالا را نمایش می دهد و همه پست های اخیر را حذف می کند.

ترفند اینستاگرام ۲ :  در استوری های خود همیشه لوکیشن و موقعیت مکانی خود را قرار دهید تا در بخش عمومی استوری بر اساس موقعیت مکانی قرار بگیرید

این ویژگی جدید کاربران اینستاگرام را قادر می سازد تا به سرعت آنچه را در مکان خاصی روی داده است، بررسی کنند. این امکان به افرادی که میخواهند درباره مکان های مختلف اطلاعاتی را بدست آورند بسیار مفید است. در حال حاضر به نظر می رسد که تصاویر اینستاگرام که در مقصدهای سفر، هتل ها، رستوران ها و رویدادها ثبت شده اند به عنوان بخشی از جستجوی کاربران تبدیل شده است. اگر میخواهید استوری شما توسط کسی که مکانی که در آن استوری گذاشته اید را جستجو کرده مشاهده شود، مطمئن شوید برچسب مکان را به استوری های خود اضافه کرده اید.

 

ترفند اینستاگرام ۳ : از هشتگ هایی با محبوبیت کمتر ، برای رسیدن پست تان به Top Posts استفاده کنید

این مورد بسیار وسوسه انگیز است که پست شما با هشتگ هایی مانند #summer، #love، #dog در لیست Top Posts قرار بگیرد! درست است که این هشتگها دارای میلیون ها پست هستند، اما در بلندمدت برای رشد حساب شما خیلی کار نخواهند کرد. آنچه شما نیاز دارید، هشتگ های خاصی است که باعث تعامل بیشتری خواهند شد و به شما در گسترش نام تجاری کمک می کند. INK361 یک ابزار رایگان است که می توانید برای پیدا کردن هشتگ های کمتر محبوب استفاده کنید. به سادگی یک عبارت را جستجو کنید و یک هشتگ را انتخاب کنید تا حجم جستجو را ببینید. اگر حساب کاربری شما کوچک و کم فعالیت است، هشتگهای بزرگتر از ۵۰۰۰۰ را در بخش جستجو قرار ندهید.

 

ترفند اینستاگرام ۴ :  بیو خود را تست و با آن بازی کنید !

شما اجازه دارید تا ۱۶۰ کاراکتر برای جذب هرچه بیشتر فالوور به بیو خود اضافه کنید. . اهمیت این کار زمانی نمایان میشود که شما به خوبی خود را معرفی کنید ، بگویید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید و چه چیزی شما را خوشحال میکند ! بازی با کلمات برای بدست آوردن بهترین بیو از کارهای سرگرم کننده در این زمینه است.

 

ترفند اینستاگرام ۵ :  نام خود را در اینستاگرام عاقلانه انتخاب کنید ! ( نه یوزر نیم )

اگر فرد معروفی نیستید از نام اصلی خود در بخش “نام شما” استفاده نکنید بلکه یک کلیدواژه یا کلمات کلیدی را انتخاب کنید که افراد برای جستجو انجام می دهند. به همین دلیل نام من در حساب من Traveling Lifestyle Enterprisinger است، که برای تغییر و آزمایش آسان است در حالی که نام کاربری من tomaslaurinavicius باقی مانده است.

 

ترفند اینستاگرام ۶ :  از تگ هایی استفاده کنید که در مخصوص شما نمایش داده می شود.

تحقیقات در مورد برچسب های شخصی و یا استفاده از هشتگ هایی مانند #SonyRXmoments، برای مشاهده حساب sonyrxmoments مفید است و به نوعی به پشتیبانی و سرپرستی حساب شما میپردازد . با این کار میتوانید به راحتی کسب و کارهای کوچک را از طریق هشتگ های شخصی آن ها پیدا کنید .

 

ترفند اینستاگرام ۷ :  برنامه ریزی منظم و هدف مشخص

قبل از شروع فعالیت خود در اینستاگرام و تمرکز روی ایده ی پیشنهادی خود مطمئن شوید که یک هدف واحد را انتخاب کرده اید و به آن پایبند هستید! همانند هر کمپین تبلیغاتی، موفقیت یک برنامه تبلیغاتی به این بستگی دارد که چقدر برنامه شما کامل است. برای مسابقه ای که به طور هماهنگ اجرا می شود، شما باید چیزهایی مانند یافتن موضوع و هشتگ مناسب، تصمیم گیری در مورد جایزه جذاب، نظارت بر شرکت کنندگان، ترویج مسابقه و در نهایت انتخاب برنده را در نظر بگیرید. بدست آوردن چیزهای فوق العاده هرگز آسان و بدون برنامه میسر نمیشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *